Koskee osoitteita:
Rajanotkontie 3

• Vedenjakelukatkos keskusta torstai 14.11

Lisätietoa:

Kirkkonummen Vesi tiedottaa vesikatkosta alueellanne Keskusta johtuen verkostossa tehtävistä töistä alkaen torstaina 14.11. klo 8. Arvioitu kesto n. 12 tuntia.
Väliaikainen vedenjakelupiste järjestetään katkoksen ajaksi kadulle Piippolanrinne
Viemäriä voi käyttää normaalisti.
Käyttövedessä voi esiintyä paineenvaihtelua, ilmaa ja sameutta katkoksen jälkeen. Käyttäjiä pyydetään juoksuttamaan vettä, kunnes sameus poistuu.
Pahoittelemme häiriötä.

o Verkostomestari Sami Forsman p. 040 653 -0619

Kyrkslätts Vatten informerar om vattenavbrott i Ert område centrum pga. arbeten på ledningsnätet. Vattnet stängs den torsdag 14.11 kl. 8. Uppskattad tid c. 12 timmar.
Tillfälliga vattendistributionsställen ordnas under avbrottet på Piippolabrinken
Avloppet kan användas normalt.
Bruksvattnet kan vara grumligt efter avbrottet och det kan förekomma variationer i trycket och luft. Användarna ombes låta vattnet rinna tills det blir klart.
Vi beklagar störningen.

Ytterligare information