Kiitos kun lajittelet myös jouluna

Asiakaspalvelumme on kiinni ke 18.11.2020. Olemme virtuaalisilla isännöintipäivillä oppimassa uutta.
Muuton vuoksi puhelinjärjestelmämme ei toimi, vikaa selvitetään.
Pe 30.10 ja ma 2.11 puhelimella saattaa olla vaikea päästä läpi. Mikäli puhelu tulee läpi, se tulee isännöitsijän matkapuhelimeen, joka on tekemässä muuttotarkastuksia eikä sen vuoksi voi hoitaa kaikkia asioita puhelimessa.
Vuokravalvonnan numerossa vastaa ruotsinkielinen vastaaja emmekä saa siirrettyä muitakaan tulevia puheluita oikeisiin numeroihin.
Mikäli asiasi ei ole kiireellinen, odota tiistaihin 3.11 ja soittele silloin.
Pahoittelemme!
Kirkkonummella 20.10.-26.10.2020.
Katso aikataulusta pysähdyspaikat ja ajat.
Autot ottavat maksutta vastaan kolmea eri jätelajia asukkailta: kodin vaarallista jätettä, sähkölaitteita ja metalliromua.
https://www.hsy.fi/jatteet-ja-kierratys/keraysautot/
KV-A:n asiakaspalvelu on suljettu myös puheluiden osalta perjantaina 28.8.2020 henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Palvelemme jälleen maanantaina 31.8 klo 9.00 alkaen.
Uudet vuokranmaksulomakkeet lähtivät tänään postiin.
Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy on liittänyt omistamiinsa asuntoihin Garantian tarjoaman Vakuutusosakeyhtiö Fennian ryhmäkotivakuutukset. Järjestelyn myötä jokaiselle vuokralaiselle on vuokranantajan ottamana 1.7.2020 alkaen voimassa peruskotivakuutus ja yksityishenkilön vastuuvakuutus. Mahdolliset korvaushakemukset vahinkotapahtumista tehdään vakuutettuina olevien vuokralaisten toimesta Fennialle. Yhteisömuotoisten vuokralaisten on hyvä varmistua vakuutussuojan kattavuudesta ennen mahdollisia muutoksia olemassa olevaan vakuutussuojaansa. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta löytyvät täältä:
http://www.securent.fi/securent/ryhmavakuutus/
1.7.2020 meillä astuu voimaan ryhmäkotivakuutus kaikille huoneistoillemme. Osalta asukkaistamme puuttuu järjestelmästä tietoja, kuten henkilötunnus. Ilman henkilötunnusta vakuutusta ei saa voimaan. Tämä koskee lähinnä vanhoja sopimuksia, yli 10 vuotta vanhoja.
Käythän päivittämässä tietosi kuntoon esim. laittamalla viestin asukassivujen kautta jolloin viesti on suojattu. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme mikäli epäilet, ettei tietosi ole ajan tasalla.